Teslimat ve İade

Sipariş ve Teslimat

Siparişler, kredi kartı ya da Havale/EFT ödeme yöntemleriyle gerçekleştirilir. Mesai saatleri içerisinde saat 15:00’e kadar verilen siparişler, ödeme onayı alındıktan sonra aynı gün işleme alınır. Mesai saati dışında verilen siparişler, siparişi takip eden ilk mesai günü içinde işleme alınır. Ürün teslimatı, bulunduğunuz yerleşim yerinin uzaklığına göre 1 ile 4 iş günü içerisinde anlaşmalı kargo firmasıyla yapılır.

Ürün tedariki sırasında yaşanabilecek aksamalar ya da banka onay sürecinin uzamasından dolayı meydana gelebilecek gecikmelerden müşteri haberdar edilir ve isterse siparişi iptal edilir.

Havale/EFT ile yapılan siparişlerde, siparişin onaylanabilmesi için;

Alıcı İsmi bölümüne ÖNDER KARDEŞLER TEKSTİL GİYİM İTHALAT İHRACAT SANAYİ VE TİCARET yazılmalıdır. Açıklama bölümüne de sipariş sonunda verilen sipariş referans numarası yazılmalıdır. Havale/EFT seçeneği ile verdiğiniz siparişlerin ödemesi 2 iş günü içerisinde gerçekleşmezse, siparişiniz iptal edilir.

Kargoda meydana gelebilecek gecikme ve kayıplardan dolayı müşterinin siparişi iptal etme hakkı vardır.

Müşteri, ürünü sipariş ederken teslimat adresini doğru bildirmelidir. Ürünün belirtilen adrese teslim edilmesiyle, Vanita.com.tr teslimat görevini yerine getirmiş olur. Yanlış bilgilendirmelerden Vanita.com.tr sorumlu değildir.

Teslimat sırasında hasarlı olduğunu tespit ettiğiniz paketler kabul edilmemeli, kargo yetkilisine tutanak tutturulmalı, satıcıya bildirilmeli ve ürünler teslim alınmadan kargo ile aynen geri gönderilmelidir. Hasarlı ürünler satıcıya ulaştığında, gerekli incelemeler yapılıp, yeni teslimat, en kısa sürede gerçekleştirilir.

Kargo ile teslimi yapılan siparişlerin tamamı, faturaya göre ve fatura ile kargo firmasına teslim edilmektedir. Resmi faturalarımız yollanan siparişinizin ayrılmaz bir parçasıdır. Faturanız, siparişinizin yer aldığı paketin içinde size ulaştırılmaktadır.

İade Koşulları

Teslim tarihinden itibaren 7 iş günü içinde, güvenli bir kutuda, orijinal ambalajını tahrip etmeden, eksiksiz olmak koşuluyla satın almış olduğunuz ürünleri iade edebilirsiniz.

Ürünle birlikte satış faturası da (tüm nüshalarıyla) teslim edilmelidir. Fatura şirket adınaysa iade faturası düzenlenmelidir. Fatura gönderilmezse KDV ve diğer yasal yükümlülükler iade edilmez.

İade edilmek istenen ürünün, orijinal ambalaj ya da üründe herhangi bir hasar, çizik, yırtılma, bant-etiket kullanımı, ürünün kullanımı, kutu içeriğinde eksik vb. problemler varsa, iade kabul edilmez.

Satın alınan ürünün arızalı olduğu düşünüldüğünde, e-posta ya da telefonla müşteri hizmetleri ile irtibata geçilmelidir. Sorunun kullanıcı hatasından kaynaklandığı durumlarda ürün iadesi alınmaz. Sorunun kullanıcı hatasından kaynaklanmadığı düşünüldüğü durumlarda, ürünler incelenmesi için Vanita.com.tr’ye kargo ile gönderilmesi gerekir. Arızanın üründen kaynaklandığı tespit edildiğinde, ürün iadesi alınır.

İade süreci, ürünün iade koşullarına uygun olup olmadığı tespit edildikten sonra başlar.

İade koşullarına uymayan durumlarda, kargo bedelleri müşteriye aittir.

İadenizin hesabınıza yansıması ödeme şeklinize göre değişiklik gösterir. Ödeme kredi kartıyla yapılmışsa ürün iadesi onaylandığında işlemin iptali için bankaya talimat verilir ve banka geri ödeme sürecini başlatır. Havale ve EFT ile ödemelerde ise tutar banka hesap numaranıza yatırılır. Ürün iade durumunda para iadesi yapılırken kargo bedeli ve ödeme masrafları düşülür.

Müşteri iade etmek istediği ürünleri kargoda oluşabilecek hasarlara karşı korumak için uygun pakette göndermelidir. Ürünleri teslim aldığı biçimde, güvenli bir ambalajla göndermelidir. Aksi halde kargoda meydana gelen hasarlardan dolayı Vanita.com.tr sorumlu olmayacaktır.

Türkiye / Türkçe

International shopping will be available soon